13 feb. 2011

Presentation!

Hej alla nya läsare!
Detta är nog min hundrade blogg eller det känns i alla fall så för jag har aldrig orkat blogga eftersom att det är så förbannat krångligt med desigt och sådant.

Men i alla fall jag är en mamma på 20 år fyller 21 om en månad ungefär och jag har en dotter som fyller 4 i år och en sambo som fyller 25 i år, väldigt spännande för er att veta all denna onödiga information. Jag och min dotter tillhör Noltorpskyrkan i Alingsås och jag har planer på att läsa vidare till Diakon och jobba inom svenska kyrkan,

Det jag kommer att skriva i bloggen är nog inte så mycket som "vanliga" bloggar utan jag kommer mestadels att använda bloggen till att skriva andaktstexter, andra texter och dikter, kanske någon gång ibland något om min dag men för det mesta kommer det nog vara texter.

Men hoppas att ni vill läsa och kommentera gärna, älskar syndpunkter och tips.


Massa kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar