13 apr. 2011

Underbara vänner!

Jag har så otroligt underbara vänner, det är nämligen så att jag och min sambo har separerat och jag har svårt att hantera det, jag bara gråter hela dagarna, har inte sovit eller ätit något nästan sedan i måndags då han berättade detta. Men mina otroliga vänner hjälper mig så mycket och ger mig sådant stöd och en sådan styrka så jag blir helt överväldigad!

Tack alla ni underbara vänner som ber för mig och min situation! Jag kan inte tacka Gud nog för hur välsignad jag är med vänner.

Däremot så kanske det inte är helt kört med mitt och min "fd" sambos förhållande, vi har pratat i flera timmar idag, så det känns bättre nu och han skall tänka lite till på hur vi skall göra, nämligen om vi skall försöka igen fast att vi inte bor ihop och att vi börjar om "från början" igen. Men han har såklart inte bestämt sig än eftersom vi pratade om det idag så nu kan jag bara be till Gud att detta skall lösa sig till det bästa.

Gud vare med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar