20 apr. 2011

Hemma från Hjälmared!

Har haft tre underbara dygn på Hjälmared med alla mina underbara vänner.
Jag och Alex har pratat en del om hur vi ska göra och vad vi ska göra, och nu känns allt otroligt bra, trots att vi inte riktigt är tillsammans utan mera försöker få det att fungera tillsammans igen. Det är en otrolig känsla jag har i kroppen nu. Allt jag gör är att hoppas och ber att det ska fortsätta vara bra.

Älskar verkligen mina underbara vänner, åhh vad det har varit skönt att komma bort från tristessen som varit när jag har varit hemma nu eftersom att Wilma inte varit här sedan i fredags, hon kom hem idag för inte så länge sen så nu har vi legat i soffan och myst en del, sedan kommer Malin och Victoria hit för att mysa lite.

Vill bara tacka mina underbaringar Andreas, Sara, Alex och Christoffer för underbara dagar.

God bless you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar